KRAKÓW, 18-19.03.2023., Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym

NOWA GRAFIKA WYDARZEŃ - 2022-12-14T174618.854.jpg
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 899,00 zł 899.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: -
Kod produktu: 6CA0-900D7

Opis

TEMAT: Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci

w wieku do lat 7. Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym

Szkolenie certyfikowane dla logopedów – w języku polskim. Studenci logopedii zainteresowani udziałem proszeni są o kontakt z prowadzącą

TERMIN: 18-19.03.2023r., godz. sb. 9.00-17.45, nd. 8.30-17.15; 20 godz. dydaktycznych

MIEJSCE: KRAKÓW, ul. Józefińska 11, budynek Active woman (w zależności od liczebności grupy, adres może ulec zmianie, ale będzie to ta sama dzielnica Stare Podgórze!)

CENA promocyjna do końca stycznia 2023 r., później 1100 zł, w cenie certyfikat i materiały oraz poczęstunek w przerwach kawowych
 
PŁATNOŚĆ W CAŁOŚCI LUB NA RATY!
Na raty tylko przelewem tradycyjnym na konto:
Marta Leńczuk mbank 87 1140 2004 0000 3002 7738 7951 
Pierwsza rata w kwocie 199 zł. Całą kwotę można podzielić maksymalnie na cztery raty. Ważne, by ostatnia rata była uregulowana najpóźniej dwa tygodnie przed wydarzeniem.
 
PŁATNOŚĆ: W przypadku niemożności skorzystania z szybkich płatności, można dokonać tradycyjnego przelewu na konto:
Marta Leńczuk mbank 87 1140 2004 0000 3002 7738 7951
W przypadku przelewu tradycyjnego w tytule opłaty proszę wpisać: imię i nazwisko, nazwę szkolenia oraz przesłać wiadomość wraz z potwierdzeniem przelewu lub informacją o dokonaniu płatności na adres: instytutdoskonalenialogopedow@gmail.com
 
RESPEKTUJEMY FAKTURY ODROCZONE DLA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, W TEJ SPRAWIE PROSIMY O TELEFON (515 238 028)
 
PROWADZĄCE: 
Dr hab. Katarzyna Węsierska, prof. UŚ, jest profesorem na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach; założyła i prowadzi Fundację Centrum Logopedyczne w Katowicach. Jej zainteresowania naukowe oraz praktyka logopedyczna koncentrują się na zaburzeniach płynności mówienia. Była koordynatorką międzynarodowego grantu LOGOLab – Dialog bez barier, którego głównym celem było podniesienie jakości opieki logopedycznej dla osób z jąkaniem. Jako pierwsza polska logopedka, uzyskała prestiżowy tytuł Europejskiego Specjalisty Zaburzeń Płynności Mowy (European Fluency Specialist). Jest wykładowcą Europejskiej Klinicznej Specjalizacji Zaburzeń Płynności Mowy (www.ecsf.eu) – podyplomowego kursu akademickiego organizowanego przez 15 instytucji partnerskich z Europy i USA.  Uzyskała akredytację ośrodka terapii jąkania im. Michaela Palina w Londynie do szkolenia polskich logopedów w zakresie stosowania w praktyce logopedycznej w jąkaniu wczesnodziecięcym podejścia interakcyjnego – Palin PCI. Podczas 11th Oxford Dysfluency Conference (2017) została uhonorowana nagrodą im. Dave’a Rowleya (The Dave Rowley Award for International Initiatives), przyznawaną za podejmowanie międzynarodowych inicjatyw w zakresie jąkania. 
 
Mgr Joanna Szymczakowska, pracuje jako logopeda w przedszkolu oraz prowadzi prywatny Gabinet Logopedyczny “Wymówione” we Wrocławiu. Współpracuje z Fundacją Centrum Logopedyczne w Katowicach. Zaburzenia płynności mowy to główny obszar jej zainteresowań zawodowych. Jest absolwentką warsztatów dla terapeutów jąkania, organizowanych przez The Stuttering Foundation of America (USA). Brała udział w licznych szkoleniach i konferencjach dotyczących metod terapii jąkania, obecnie w trakcie kursu Europejskiej Klinicznej Specjalizacji Zaburzeń Płynności Mowy (ECSF). Jest laureatką grantu im. Prof. Gene’a J. Bruttena, w ramach którego zorganizowała grupowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci jąkających się i ich rodziców. Publikowała na łamach czasopisma „Forum Logopedy” na temat wsparcia dzieci, które się jąkają w przedszkolu. Prowadzi terapię logopedyczną dzieci i dorosłych. Na co dzień stara się propagować wiedzę o jąkaniu wśród logopedów, rodziców oraz nauczycieli.

W programie:

Przebieg warsztatów:

Dzień I:

  • 9.00–10.30 Moduł I warsztatów (2)

  • 10.30–10.45 Przerwa kawowa

  • 10.45–12.15 Moduł II (2)

  • 12.15–12.30 Przerwa kawowa

  • 12.30–14.00 Moduł III (2)

  • 14.00–14.30 Przerwa obiadowa

  • 14.30–16.00 Moduł IV (2)

  • 16.00–16.15 Przerwa kawowa

  • 16.15–17.45 Moduł V (2)

 Dzień II:

  • 8.30–10.00 Moduł VI warsztatów (2)

  • 10.00–10.15 Przerwa kawowa

  • 10.15–11.45 Moduł VII (2)

  • 11.45–12.00 Przerwa kawowa

  • 12.00–13.30 Moduł VIII (2)

  • 13.30–14.00 Przerwa obiadowa

  • 14.00–15.30 Moduł IX warsztatów

  • 15.30–15.45 Przerwa kawowa

  • 15.45–17.15 Moduł X warsztatów (podsumowanie i wręczenie certyfikatów uczestnictwa)

Informacje merytoryczne:

Cele warsztatu

Te dwudniowe warsztaty mają na celu umożliwienie uczestniczącym w nich logopedom poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie identyfikacji dzieci z grupy ryzyka zaburzeń płynności mowy, także tych z tendencją do nasilania się objawów oraz podniesienia kompetencji logopedów w zakresie terapii jąkania wczesnodziecięcego. Podczas warsztatów będą omawiane zagadnienia związane z diagnozą i terapią zaburzeń płynności mowy u dzieci do lat siedmiu. Na warsztatach będą prezentowane materiały wideo z przykładowych terapii, będą również prowadzone ćwiczenia praktyczne oraz dyskusje tematyczne.

Wszystkie kopiowalne materiały praktyczne są załączone – także w postaci elektronicznej – do podręcznika dla tej metody:

Practical Intervention for Early Childhood Stammering Palin PCI Approach, second edition; autorstwa Elaine Kelman i Alison Nicholas (2020), Routledge. ISBN: 978-0-8153-5832-9.

Wersja polska podręcznika:

E. Kelman, A. Nicholas, (2013), Praktyczna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym. Podejście interakcyjne rodzic–dziecko Palin PCI. Harmonia Universalis, Gdańsk)

Do nabycia w sklepie internetowym wydawcy: http://harmonia.edu.pl/pl/p/PRAKTYCZNA-INTERWENCJA-W-JAKANIU-WCZESNODZIECIECYM/833

Ważne jest aby uczestnicy tych dwudziestogodzinnych warsztatów jeszcze przed rozpoczęciem kursu nabyli i zapoznali się z treścią podręcznika – dzięki temu będą mogli w pełni skorzystać ze szkolenia.

Efekty kształcenia:

Pod koniec tych warsztatów uczestnicy będą:

  • zaznajomieni ze skriningiem (przesiewem) logopedycznym w przypadku zaburzeń płynności mowy u dzieci, który umożliwia podjęcie odpowiednich decyzji dotyczących formy interwencji logopedycznej wobec dziecka z takim problemem;

  • zaznajomieni z protokołem postępowania diagnostycznego u dzieci z objawami jąkania wieku do lat siedmiu;

  • znali strukturę i zawartość programu terapeutycznego Terapia interakcyjna rodzic-dziecko dla jąkających się dzieci – Palin PCI;

  • posiadać większą wiedzę na temat diagnozy i terapii jąkających się dzieci w wieku do lat siedmiu;

  • posiadać informacje o dostępności materiałów z zakresu interwencji logopedycznej w jąkaniu.

Tematyka warsztatów

 Dzień 1:

  • Wieloczynnikowy model genezy jąkania;

  • Krótki przegląd stanu badań nad jąkaniem – aktualne badania nad czynnikami przyczyniającymi się do wystąpienia i rozwoju jąkania; czynniki ryzyka u małych dzieci, style interakcji a jąkanie;

  • Zastosowanie skriningu logopedycznego (przesiewu) w rozpoznaniu podatności dziecka na ustępowanie objawów, modele interwencji;

  • Badanie dziecka – wraz z pomiarem objawów niepłynności w mowie;

  • Wywiad z rodzicami oraz podsumowanie wyników badania, programowanie terapii, ze wskazaniem co może przyczyniać się do jąkania dziecka i jakie są indywidualne potrzeby dziecka;

  • Zasady programu Palin PCI.

  Dzień 2:

  •  Palin PCI – strategie interakcyjne: wykorzystanie nagrań wideo w terapii interakcyjnej rodzic-dziecko;
  • Palin PCI – strategie rodzinne: budowanie u dziecka wiary w siebie; mówienie po kolei; wspieranie dziecka w radzeniu sobie z uczuciami;

  • Doskonalenie umiejętności współpracy z rodzicami z wykorzystaniem zasobów rodziny;

  • Krótkie podsumowanie wyników badań dotyczących skuteczności zastosowania programu Palin PCI;

  • Palin PCI – strategie ukierunkowane na bezpośrednią pracę z dzieckiem nad poprawą płynności mówienia oraz dotyczące współistniejących innych problemów logopedycznych;

  • Modele interwencji – wdrażanie terapii jąkania w warunkach, które są typowe dla uczestników warsztatów.

DODATKOWE INFORMACJE: 515 238 028

instytutdoskonalenialogopedow@gmail.com

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl